onsdag 18 november 2009

jag vill byta ut.


Regn, regn och åter regn.
Snälla ge mig snö snö snö.

Sitter just nu och längtar mig bort lite. Har skärmen dels med denna bloggsidan framför mig men också en sida med skidåkning. Det är nu bara några dagar kvar tills vi lämnar Göteborg för ett halvår i fjällen och jag kan säga att det känns sjukt bra i magen.

Jag vet inte hur många gånger jag ska vilja tacka mig själv för att jag åkte dit förra året.

Säga vad man vill om att jag åker till samma ställe igen, men samtidigt just nu skulle jag kunna åka var som helst för bättre väder. I detta ständiga gråa och regniga väder kan man ju inte göra någonting. På söndag blir det alltså ett byte.

Innan dess ska lägenheten fixas.
Men nu är det längtan i magen. Nya skidor, nya täck-kläder och imon ska vi inhandla nya underställ och annat gojs som kan behövas när man inte kommer kunna shoppa på ett halvår :) Ge mig vinter. Ge mig SNÖ!!!!

Inga kommentarer: