onsdag 11 november 2009

jag är glad också.


Mitt förra inlägg kändes lite för bittert. Det var väl lite av det jag ville säga med texten också, alltså att det inte är likt mig att gå runt och vara besviken så mycket som jag behövt vara den senaste tiden. Trots detta, har det funnits glädjestunder också. Ganska många faktiskt.

Idag träffade jag och Mats, Niclas & Anna som ska bo och ta hand om vår lägenhet när vi är i Idre. Vi pratade kontrakt och bara mös över en kaffe i stan. Det gillade jag. Sedan skulle Mats jobba och då gled jag bara runt lite.

Har ni sett att det börjar ploppa upp julpynt på gatorna och i skylt
fönstren? Säga vad man vill om julhysteri, men jag kan inget annat än att säga att JAG tycker det är jättemysigt med julstämning! Jag var väldigt nära på att köpa en chokladkalender till mig och min älskling idag. Men bara nära, jag får vänta en liten stund till faktiskt...

Igår var jag också jätteglad! Igår insåg jag att jag hade ny outfit klar för backen i vinter, men framförallt jag hämtade mina skidor och nu blev fjärillarna i min mage MASSOR! Vintern närmar sig med stormsteg.

Jag längtar snö, jag längtar åkning, jag längtar vinter!

Inga kommentarer: