torsdag 22 oktober 2009

jag kämpar iskall

Jag har faktiskt köpt både jacka och skor :)

Jag la undan jackan till tisdag när jag var där i söndags. I tisdags fick jag helt enkelt bestämma mig eftersom det var den enda i den storleken. Iskallt valde jag att hålla tummarna hårt för att min spekulant ska köpa bordet. Jag hoppas. Jag har jobbat fyra dagar i sträck nu och några kronor blir det i dricks varje dag i alla fall vilket suddar över det dåliga samvetet åtminstone lite, OM det nu är så att karln inte köper bordet.

Ikväll ska jag och Mats bara ha det härligt tillsammans, helt sjukt att fast vi ses varje dag längtar jag alltid efter den där kvalitetstiden bara vi tillsammans. Jag är helt enkelt kär i den här killen. väldigt kär!

Innan det blir det lunch-jobb nu först så hopp på spårvagnen Anna och det nu!
Ha-de ha-de!




Inga kommentarer: