måndag 13 juli 2009

tillbaka till kollektivet.


Äntligen har allt lagt sig. 
Problem med jobb, problem med boende vilket gav problem med allt på en och samma gång. Nu är det över, nu är det slut nu är det glatt igen! 

Jobb har jag numera och jag måste säga att jag stormtrivs. Vi får nu se hur lång säsongen blir här uppe. Igår flyttade jag in i Skageracks personalboende så nu är jag tillbaka i kollektivet. Det känns lite som att vara internatare igen fast på en ny plats, med äldre människor och ett jobb i stället för skola. 

Sen har jag utöver detta fått tillbaka energin, Mats och jag får vara mycket mer tillsammans nu, pappa var här en lång stund och familjen Hedlund har också varit här. Det bästa av allt är att Jenny uppefrån Luleå ramlar in i strömstad och ska bo på mitt hotell nu två nätter tillsammans med Freddan. Det gillar jag. 

Jag mår bra nu.

1 kommentar:

Faster I sa...

Heja Anna! Vi håller på dig!!!!

Kramellikram