torsdag 11 juni 2009

sverige.


Vilken spontan dag det var igår. Jag vaknade ju som nämnts tidigare vid halv elva efter att ha sovit 16 timmar. Mådde inge kul alls och mina kompisar uppe i hjärnan var nog värre ovänner än någonsin. Suck. Dock blir det aldrig enligt min mening bättre av att ligga kvar i sängen och tycka synd om sig själv så vid två tog jag en dusch och efter den utropar jag.;

- Mats vad ska vi göra, jag vill shoppa!

Spontant och elegant, vi tog vagnen in till stan dock EFTER att vi slängt ihop en supergo lunch på typ en kvart hemma hos Mats. Det var ju ingen superkul väder inne i stan men trots det lyckas jag faktiskt köpa en jacka, en tröja och ÄNTLIGEN ett par nya svarta chinos! Gött.

Mest gled vi bara runt, jag älskar det. Göteborg stad är ju så nära så man måste inte planera för att ta sig till stan och verkligen hitta något utan, stan är lika nära dagen efter :D Jag älskar Göteborg!

Sen tänkte vi åka hem till lägenheten igen, men...

Det blir landslagsmatch istället. Vi köper en varsin biljett och helt plötsligt sitter vi på Ullevi och ser Zlatan. (Andra gången på två dagar)

JAG MÖTTE ZLATAN PÅ STAN IGÅR! Han och Olof Mellberg!

Seger men fyra noll och innan vi gav upp hann vi förbi Andrea och jag hann inhandla det jag var sugen att äta innan ögonen skulle slockna. Räkor, potatis & kallsås ;) Göttans. Måste här bara tillägga att jag råkade äta 7 potatisar, jo jag kan nog kallas för Håkan med all rätt!
Idag ska det packas och städas för nu är det strax dags att åka till Strömstad!

Inga kommentarer: