onsdag 10 juni 2009

... efter sexton timmars sömn


Igår slog mina ögon igen 18.15 och jag vaknade nu för drygt tio minuter sen. Jag har sovit i över 16 timmar. Anledningen är nog att någon söt bacillusk krypit in i mig samtidigt som jag fick vara med om ett grymt STUDENTfirande i Växjö i måndags/tisdags.

Ännu en gång GRATTIS SANNA! (hade nu min mobil fattat hur man lägger in bilder hade jag gjort det, men ack!)

Hur som helst, efter en grym Studentfest väntade en timme sömn innan mitt tåg till Göteborg skulle gå och därefter var jag helt enkelt för trött för att ens kunna sova! Det var när vi sen satt på Barsidan ett gäng som mina ögon blev tröttare, och tröttare och tröttare. Det fanns bara mindre och mindre energi i Annas lilla kropp!

Godnatt och ja, nu har jag vaknat och insett att det är 90:ornas tur på ProCivitas att ta studenten. Imon är det ett helt år sedan det var jag som sprang ut från skolan i Växjö. Nu är det Jesper, Amanda, Carro, Stina, Ellen och alla de andra...

STORT GRATTIS SÄGER JAG TILL ALLA DE!

Inga kommentarer: