tisdag 19 maj 2009

ring ring.

Idag dog min mobil bara sådär - igen
Ja med andra ord, jag har tydligen en krockad bil. Jag har en stendöd dator, ja och nu ingen mobil heller för säkerhetsskull... Något säger mig att tekniska prylar inte är något för mig.

Så för att få tag på mig får ni ringa hem till min pappa, eller från och med helgen till mats.

MEN!
Jag vill tacka alla framförallt Anna för allt i Malmö. Sen vill jag säga tack till alla andra IDREFJÄLL folk som tillsammans gjorde dagarna i staden i söder oförglömlig. Grymt kul att träffa alla dessa igen, och ballt att vi blev så många som invaderade Malmö på en och samma gång.

Sen vill jag ge den största kramen jag kan till pappa som låtit mig och min Mats ha sjukt härliga dagar tillsammans här på landet. Även tack till världens bästa vänner för att ni höll en hemlighet och lät Mats överraska mig - Det är kärlek.

Tack syskon, släkt och vänner - Ni gör livet värt att leva
ja och som sagt då... Jag är mobillös!

Inga kommentarer: