onsdag 13 maj 2009

Jag önskar...


Solen skiner, jag är hos Mats fortfarande och har en helg i Malmö framför mig. Jag ska väl absolut inte klaga över någonting egentligen och jag vill heller inte påstå att jag gör det. Däremot är det väl lite av "människans natur" som det så fint heter att ändå önska, önska och åter önska. 
jag önskar också. 

Eftersom lönen i skidskolan sög balle rent ut sagt så är jag sannerligen inte den som känner att jag har ekonomisk möjlighet att göra vad jag vill nu. Det begär jag heller inte men det hela blev ganska konkret när jag igår lyssnade på vad fjällets övriga personal skulle få in den 25:e. Det är ju inte så att jag jobbade speciellt mycket mindre på IdreFjäll, egentligen. Nu drömmer jag alltså och detta står högst på min önskelista...

  • En minidator (gärna rosa) - allt för att jag helt enkelt inte har någon dator just nu. 
  • En härlig utlandsresa
  • ....nu glömde jag vad jag skulle skriva mer så jag kan här melan raderna berätta att jag och Mats tvättar nu... (duktigt va?)
  • Springskor - mina har lätt sprungit 200 mil nu.
  • En brumm, brumm och snygg ska han va!
  • självklart kläder, kläder & åter kläder. Jag vill ha! 

nej jag fick lite av ett hjärnsläpp här nu så min superlista blev inte som jag tänkt mig men eftersom jag dessutom har sveriges fulaste blogg just nu så får jag leva med ett misslyckande till på denna. Take it or leave it. 

Inga kommentarer: