söndag 3 maj 2009

Göteborg

Destination Göteborg. Strax efter åtta igårkväll stannade tåget och genom fönsterrutorna kunde jag se skyltar - Göteborg! Ja så nu påbörjar jag nästa äventyr, jag har ingen aning om vart de närmste veckorna kommer ta mig, men och andra sidan är det precis så jag vill ha det.

Vaknade hos Natta nu på morgonen, jag måste bara säga en sak. Vi räknade ut att vi inte träffat varandra på drygt två år och vist har vi skickat lite SMS, ringt någon enstaka gång och pratat på MSN vid några tillfällen men så jättemycket har det ändå inte varit. Ändå sitter jag i hennes soffa igårkväll och det känns som att vi ses varje vecka.

Det är en riktig vän!

1 kommentar:

Sofie V sa...

hej vännen!

vi både är på riktiva äevntyr hela tiden. spännande att se hur det går för dig. Själv vakna ja upp i Oslo idag ;D och själv vet ja inte heller vad som kommer hända och ske . MIn kille tacka ja till ett jobb idag. som han provjobba i går på iaf så för han har det gått vägen :D.. men underbart fint här i Oslo :).. ha de bra ! kraam