måndag 4 maj 2009

äntligen

Ögonen slog upp och fick se Göteborg idag också. Det var grymt igår, vi hann med hur mycket som helst - det ska nog gå bra det här. Fick ett väldigt glatt besked igår också, min Mats orkade ta sig hela vägen till Borlänge vilket betyder att han och Jesper nu "bara" har bilvägen från Borlänge till Göteborg kvar. Jag kommer alltså få träffa Mats redan idag! Två veckor ifrån varandra.

Jag har fjärillar i hela magen nu. :)
Måste bara berätta om något knasigt jag såg här i Götet första kvällen. Jag har kommit till framtiden. Vi var på Coop jag och Natta och skulle betala men det fanns inte en kassa i affären så långt ögat såg. Nej i Göteborg sköter man betaning och scanning av varor helt på egen hand. Hur kan det vara säkert? Ojojoj, nu har vi lämnat Idre på riktigt, det här det var framtid i mina ögon - (jag stod där helt fashinerad och bara blängde)

2 kommentarer:

Natta sa...

Haha, hjärtligt välkommen till framtiden, hoppas du är här för att stanna;)

annakarlsson sa...

Klart jag är honey!