söndag 5 april 2009

Sista veckan i skidskolan

Nu är det slut för min del.

I fredags gjorde jag min sista dag i skidskolan och just nu känns det ganska skönt, men samtidigt kan jag minnas mycket positivt från skidskolan. Jag hade utvecklingssamtal i torsdags och då blev månaderna mer konkreta. Vi har hunnit med mycket och jag har många grymma minnen med mig från mina månader som skidskolelärare. :)

... och jag är ganska nöjd med min sista vecka också. Fick ett mail ifrån SportInfo idag:


"Godmorgon!
I dag är det första dagen hemma efter en underbar vecka i idre. Vi frågade våra barn vad dom kommer att sakna mest med veckan och fick då till svar SKIDSKOLAN!!!!!!! Och det är ju ett mycket gott betyg till Er för jag lovar att vi har gjort mycket roliga saker denna vecka. Jag skulle vara tacksam om ni framför ett JÄTTE TACK och en BAMSE KRAM till Anna Karlsson & Anna Karlsson som hade pojkarna och Sanna som hade tjejeran. Tack än en gång så syns vi nästa år!!!!

Peter Kåvestam

Dom nöjda barnen heter:
Alva Kåvestam
Hilda Vesterlund

Melker Kåvestam
Valdemar Vesterlund"



Inga kommentarer: