tisdag 7 april 2009

kasta om

Nu är vi inne på sista veckan i vår lägenhet, och på söndag lämnar vi in nycklarna och flyttar då in i våra resväskor den absolut sista veckan på fjället. Just nu surfar jag runt mellan hemsidor och tidningar och bara lockas av vårens kläder. Här finns ingen affär till att köpa något och det ges heller inte tillfälle att använda dessa lyckoplagg.

Jag längtar efter affärerna, jag längtar efter shoppingrundorna med brudarna och jag längtar efter att kasta om garderoben och mysa runt i årets sommarkläder. - ge mig, ge mig nu!
Efter fem månader utan shopping, ser jag verkligen fram emot att glida runt på stan om drygt tre veckor.

Jag önskar mig verkligen bra väder denna sommaren, låt mig drömma bort - till en sommar på västkusten! Det är dit jag vill och jag vill det nu!

Inga kommentarer: