lördag 21 mars 2009

mats mats mats.


Jag vill inte bli sjuk, jag vill inte ha ont i fötterna och jag vill inte göra uppåket imorgon. Jag hatar att misslyckas, jag hatar att behöva gnälla och jag hatar när kroppen är för trött för att göra någonting. 

Klockan är inte ens tio och jag är helt dödstrött. Fötterna gör ont så jag vill inte göra något. Det enda jag vill just nu är att Mats ska komma hem från jobbet. Glad är jag i alla fall för att jag just tagit plats i hans säng. Nu hoppas jag bara att tiden går snabbt till han kommer hem och att jag har en bättre "fot-dag" imon!

Det är liksom så, vissa dagar gör fötterna mer ont än andra - Idag är en sån dag då de gör väldigt ont! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där! Sökte runt lite på internet och kom in på din blogg, pga att du är skidlärare i Idre. Jag går just nu första året i gymnasiet, men är helt bombsäker på att skidlärare är det jag skulle vilja göra vintern efter studenten. Skulle vara jättekul om du kunde skriva lite om hur det är, eller kanske svara här bland kommentarerna så kanske jag kan kontakta dig på något vis. Tack så mycket på förhand! sofia

annakarlsson sa...

min msn/mail är anna.kalle@hotmail.com - skriv där så ska jag berätta allt du vill veta! :)