torsdag 18 december 2008

INTROHELG skidskolan

Jag har lika dålig kontakt med en dator fortfarande, och så lär det tyvärr fortsätta ett tag. Just nu lånar jag Moas dator. Jag tänkte i vilket fall skynda på att pressa in en bild på hur vi blivande skidlärare på Idrefjäll sett ut under introhelgen med skidskolan. Förstå hur kul det sett ut när vi som små blå smurfar glidit fram i backen när det i stort sett varit tomt i övrigt :) vi har övat på att se snygga ut i backen. :)





en väldigt rolig helg jag ser verkligen fram emot säsongen med alla barn nu. Jag kommer snart lägga upp lite fler bilder.

Idag har vi haft den första lediga dagen, introhelg och utbilning är slut så vi passade på att ta en sovmorgon. Träna en massa och bara testa på att vara ledig här i Idre. På lördag kommer Eskil, Ingegerd, Patrik, Hampus, Karl och Margit och jag längtar så mycket. :) Framför allt till söndag när vi ska åka åka och åter åka...
och på måndag gör jag premiären som skidlärare. :) det ska bli så jäkla roligt.

Inga kommentarer: