torsdag 23 oktober 2008

Jag är verkligen så här glad :D



* Tack för att jag får träffa Jesper om två dagar
* Tack för att jag får träffa Sally om två dagar
* Tack för att jag får träffa Nina om två dagar
* Tack för att jag får träffa Hising om två dagar
* Tack för att jag får träffa Viktor om två dagar
* Tack för att jag får en bra lön denna månaden
* Tack för att jag har världens bästa faster & pappa som kommer och hjälper mig om inte mer än en vecka
* Tack för att jag fått lära känna människor som jag kommer att sakna.
* Tack för att hyresvärden är snäll
* Tack för att Ferran hjälpt mig!
* Tack för att jag blivit anställd på Idrefjäll
* Tack för Klara & Johanna
* Tack för att jag snart får träffa min älskade familj
* Tack för att jag snart är hemma och får leka med mina kusiner!
* Tack för att Åke & Camilla finns
* Tack för att jag snart får träffa mina älskade internatvänner
* Tack för alla underbara minnen och stunder jag fått av min tid i Luleå
* Tack för att jag får vara så himla glad idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst är det härligt när man får vara glaaad :)