torsdag 30 oktober 2008

fulltuppigen

Sista tiden i Luleå har börjat och denna tiden har gjort att jag inte riktigt haft tid till att blogga. Jag ska vara ärlig här också och erkänna att jag inte orkat prioritera det heller, men nu tänkte jag hosta ut. Till och börja med kolla på bilderna så förstår ni nog hur underbart det var i Västerås!

Förra helgen började med Jennys födelsedagsfest som var hur kul som helst, klockan nio var jag tvungen att rusa till tåget. Mot västerås. Lördag vid middag var jag där och en timme senare kommer Jesper bakom mig och VI VAR ÄNTLIGEN TILLSAMMANS IGEN!

Sen gjorde vi stan, träffade Nina och Malin innan kvällen, den fantastiska och roliga kvällen!








Alltså ni betyder alla så otroligt mycket för mig, det bästa av allt är att det aldrig känns som så längesen vi sågs när vi träffas igen! Alltid lika roligt! ni är så bra!

AHHHHHHHHHHHHHHH jag hatar min nya inställning på bloggen! LÅT MIG SLIPPA!

Inga kommentarer: