söndag 31 augusti 2008

ups jag glömde.

Just det... Jag glömde säga att det har fixat sig med Kuriren, de hade skickat fel resultatlista, den jag fick till mailen var ifrån förra året - Inte konstigt att ingenting stämde, men nå? Ska jag då fortsätta? Det återstår att se i tidningen imon.

Föresten jag fick ett kitt på posten nu förra veckan "Välkommen till Luleå" I det fanns jättemycket information om staden och dess kultur och sånt där fint. Sen fick jag också ett fett tjockt häfte fullt med rabatter - "till dig som är ny i staden" jo jag tackar jag!

den här lilla söta gubben (tror han var kommunalråd) fanns också med på ett hörn. Sen fick jag också i det lilla kittet erbjudan om att få NSD och Norrbottens kuriren gratis en månad och ja, smart som är jag så beställde jag kuriren en månad och NSD en, man får väl inte vara dum ;) liksom...

Natti.

Inga kommentarer: