söndag 24 augusti 2008

semester

Jag har semester och resan hemhemhem (som jag får kalla det) gick jättebra. Jag måste säg att jag börjar bli rutinerad med att flyga nu. Dock innebär hemresan ångest. Jag vill träffa så många och krama alla härliga människor som jag saknar när jag bor där uppe, men det är svårt att få tid till alla och jag får så ont i magen av att bara ge alla så kort tid. Det känns så hemskt och någonstans känns det som att alla blir så besvikna så fort jag måste gå och om det till och med är så att jag inte kommer hinna ses. :S Ni måste förstå att jag tycker så mycket om er alla. Men nu har jag inte bara hemmahemma att besöka vänner och släktingar nu har jag också växjö att komma "hem" till... Och det tar en stund att åka däremellan också...

usch jag känner mig så hemsk. ni betyder så mycket och jag vill bara kunna visa min uppskattning.

Inga kommentarer: