fredag 22 augusti 2008

Last day

Då har jag avverkat min sista dag som sommarvikarie på posten och jag gjorde det bra. Troligtvis en av mina bästa dagar, mycket post men mina numer inlärda rutiner gjorde att allting fick ur snabbt som helst idag. :) Jag är stolt... Dessutom är jag tillbaka efter turen när det fortfarande är tyst på verket och alla andra verkar vara ute än. Dock skulle jag ändå vara kvar till tre då min arbetsag tog slut...

Det blev en liten stund dötid innan B-posten rullade in och när jag sitter där och läser sportmagasinet som egentligen skulle ha ramlat ner i en postlåda (men som fått stämpeln okänd adressat) kommer chefen och tar ett stadigt grepp om mina axlar. och då var det bekräftat, jag får förlängt. - Du har verkligen gjort ett bra jobb Anna och det ska du verkligen ha tack för. :) själv tycker jag att det är jag som ska tacka för att jag fått ha ett jobb.

Han avslutade med att säga - Se ni till att ha en riktigt bra semester hemma!
Ja men se där jag blir inte arbetslös jag får semester :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat Anna!
Å vad bra att du fortsätter blogga - det är det nog det bästa för både dig och dina läsare!