tisdag 12 augusti 2008

Med en veckas mellanrum.


Sally - Malin - moi

Sommaren 2006
Det är något alldeles speciellt med den sommaren jag kommer aldrig någonsin att glömma den. Men det finns betydligt fler minnesvärda studer med dessa två brudar om inte tala om alla de gånger vi sprungit mellan garderoberna för att hitta dagens outfit. Jag saknar det och jag saknar Malin och Sarah!

Men nu kommer vi till det roligare.
Som ni vet träffade jag Sarah i Stockholm nu i helgen och när jag kommit hem och sitter framför datorn skriver Malin på msn - Anna ligger inte Alvik i Luleå. (jo det är för tusan mitt lag) Efter att vi pratat en stund kommer det fram att malin har börjat satsa på fotbollen igen :D och spelar nu med västeråslaget BK30. Och de ska till Luleå och spela på lördag vilket betyder att jag får träffa henne i helgen. Skoja om att jag är glad :)

Inga kommentarer: