torsdag 7 augusti 2008

I fredags kom mina efterlängtade änglar

I fredags åkte jag till jobbet en timme tidigare för att vid halv åtta kunna åka till tågstationen och leka välkommstkommité för hampus, patrik, ingegerd, mamma och jenny! Mina första besökare (efter pappas vistelse i samband med installationen) Och stanna skulle de göra ända till måndag eftermiddag.

Fredagen:
Det var sannerligen inte mycket post i fredags och det ska jag väl inte säga att jag var särskillt besviken för. Snarare var det perfekt och mer tajmat var det att gästernas tåg var en halvtimme försenat vilket betydde att en snabb post-sorterare lyckades kamma upp all post, packa posten och köra iväg på min "bästa vän" till stationen. Där stod de hela gänget och jag har inte haft kameran uppe alls mycket den senaste tiden så jag har inga bilder på de, men hur som helst packade vi in väskorna i moppen och gled hem till mig. Väl hemma åt jag lite snabbt innan posten skulle ut. när jag sedan kommer hem har alla redan gjort sig som hemma...

det är väl härligt när det är så!!?

Besöket betydde verkligen jättemycket för mig. Jag tycker vi haft jätteroligt den stunden vi varit på samma ställe. Helgen var ju också helgen för Luleå-Kalaset så det var ju ganska mycket som skulle hinnas med plus att Jeppen spelade tävling på hemmaplan som också skulle besökas.
Under helgen blev det också tillfälle för mina gäster att träffa världens bästa åke & camilla och jag tycker att de verkade trivas med varandra. En liten rolig detalj är att åke jobbat ihop med eskils farbror :) Ännu ett bevis på att världen är liten...

Sedan var ju Lars Winnerbäck på besök i Luleå också och det kunde vi ju bara inte missa. Jag var där med Jesper efter att vi varit med Macke, Mallan & Co tidigare och kvällen blev perfekt :)


kvällen gav mig också två langos. En ganska naturell & en "hawaii, med räkor och annanas" Me like!

Tack I - J - M - P - H för att ni kom, ni gjorde helgen perfekt!

Inga kommentarer: