torsdag 7 augusti 2008

Bruce på ingång

Kattaktuen i Norrbotten räddar massor med katt-liv varje år och den största hjälten för alla räddade liv är Camilla Zerpe-Karlsson, för detta fick hon Extra-Priset vilket är en fin utmärkelse. Och Millan har verkligen försökt hitta en grå kissemisse till mig, men vi har hittills inte lyckats finna fram en som uppfyller alla krav och min längtan börjar bli för stor. och jag har råkat bli kär i en svart-vit liten rackare.

Jeppes
familj har en kattmamma med sju små ungar och en av dessa heter Oliver för tillfället men han är skrämmande nära att bli en BRUCE. Titta på honom är inte detta lilla lurviga liv helt underbar så säg? Om sex veckor kanske han kommer med sina flyttkartonger och blir en inneboende hos mig...




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ä så lteen och kanninte skriva önnu oppå datirmaksinnen men jaf grö sp gott ja kann.
di fårr ta bårt detta imlegg om, di vill.
Din 'oliver.bruce