fredag 25 juli 2008

helgen

Underbar underbara helg. :) Strålande solsken och Jeppe kommer hem imon, efter en hel veckas golf i Söderhamn, ANNA längtar! Imon gör jag också debut som sportjournalist. Herrar div3 ska jag kika på och bedömma, vi får väl se hur det går! Därefter ska jag fixa och dona lite innan det är dags för lagfest, hos... MIG! ja säger jag att det går att vara hos mig och bjuder in högen så får man skylla sig själv när det är dags att städa undan på söndag!

Det är det värt, jag ser fram emot det!
Nästa helg börjar alvaret, dock troligtvis utan mig.
Jag känner att det finns inom mig någonstans, jag kan så mycket mer än vad jag presterar, det vet jag mer än väl! Än så länge har jag en bit kvar att ta igen innan jag är tillbaka på banan igen, innan det ens känns som att jag är sugen och vågar gå ut och spela match. Men kommer min chans, då ska jag ta den och jag ska förvalta den väl.

Inga kommentarer: