torsdag 19 juni 2008

svar på kommentarer

Anonym Faster A sa...

Du ser Anna.. Va enkelt det var bara man vågade!
Ha det nu jättebäst så kommer du att få en härlig tid/liv i Norra delen av landet. Själv blev jag erbjuden jobb som säljare på Norrland idag... Ska jag tacka ja? Kram

den 18 juni 2008 21:39

Anonym PappaPelle sa...

Nu har jag kommit hem efter att sett hur bra du kommer att få det där uppe i Norr. Lycka till Anna det kommer att bli precis så bra som du gör det till. Nu ska jag sova en stund det var ju jobbigt att köra hela den biten hem själv.
Kram Pappa Pelle


Svar till faster anna-karin:
ja minsann svårare än så här var det inte. Nu är jag i norrland och utmaningarna har bara precis börjat. Sen skrev du någonting om jobb i norrland, klart du ska ta det. Du kan väl ha två jobb eller? Du är bäst! jag saknar dig redan.

Svar till pappapelle:
För det första tror jag minsann att pappsen gillar smeknamnet som jag gett honom, håll med om att det ger en skön klang i munnen som gör det så lätt att säga?! Pappa du är världsbäst tack för allting. Denna flytten hade aldrig gått utan dig! Vi ses snart. många många tusen kramar

Inga kommentarer: