söndag 15 juni 2008

Studentmiddag på evedal

Tillsammans med familj och vänner var det sedan dags för mat på Evedals Värdshus! härifrån har jag tyvärr inte så gott om bilder, men det var jätte trevligt :)
Sarah Ohlsson, jag vill inte skriva någon kärleksberättelse här nu utan jag väntar med det tills jag insett att det inte bara är ett lov eller en helg vi åkt på utan att vi inte kommer ses på jättelänge. Men en sak vill jag säga och det är att du betyder så obeskrivligt mycket för mig, vi har blivit som syskon och det kommer bli en enorm tomhet nu när vi inte längre har några få steg till varandra längre. världens bästa granne, det är du det och ingen kommer någonsin att kunna ersätta det och inte kommer någon heller kunna ta din plats i mitt hjärta ifrån mig.

Vänner för alltid.

Inga kommentarer: