onsdag 23 april 2008

Nationellt prov i Svenska

På grund av skolans planering sitter vi och har nationellt prov i Svenska B nu trots att vi egentligen förutom detta då avslutade kursen till sommarlovet förra året. Grymt skönt att ha skiten gjord sen, då väntar bara nationellt muntligt imon sedan är det gjort. Pusta ut!*
Hur som helst, tänk va skönt om vi skulle få sitta och skriva det på datorn istället för att skriva förhand på linjerat papper med fettstort radavstånd. Då hade det till och med kunnat kännas lite roligt att skriva, ungefär på samma sätt som att skriva till tidningen. ME LIKE liksom.

Nu känns det bara tungt men tacka gudarna för att det inte är någon stress. Fem timmar hade vi allt som allt och jag tog en kortispaus nu. Men ja... nu väntar skrivandet igen!!!

Föresten så tränade jag med Lörby IF igår, det resulterade i en fet smäll på hälsenan och nu haltar jag. Klen som jag är! Thats life!

vi hörs. (jag älskar jeppe)

Inga kommentarer: