måndag 7 april 2008

helgen

lördag:
Jag sov länge i lördags men när klockan slagit halv tolv började det sprattla i benen. Sarah var uppe på universitet och gjorde högskoleprovet så jag gick och solade en stund. Tillbaka hemma igen åt jesper och jag lite frukost innan han gav sig av till golfen. Jag bytte om och sprang ett varv runt sjön. Sjukt skönt! :)

Hemma igen skrev jag klart loggboken och stack hem till Sanna sen, vi gjorde oss i ordning och därefter var det dags för inkilning för de nya tillsammans med ÖsterDam, vem vet, kanske sista kvällen med gänget...??










En mycket trevlig kväll, men på grund av den allt mer påminnande huvudvärken så hoppade jag att hänga med ut. Tråkigt jo visst, men så är livet!


söndag:
Även denna dag valde jag att ligga kvar länge. Jesper sa innan vi somnade på lördagskvällen att vi skulle kunna gå ut och gå innan frukost denna dag. Så fick bli, dock blev det en ganska sen frukost. Vi gick runt sjön och efter halva vägen smet vi in på Willys och handlade food. Jesper min envisa pojkvän gav sig inte utan skulle tvunget bära nästa allting på hemvägen...


Honom älskar jag <3

Det blev matlagning, jag skrev klart en krönika och lite så innan jag gick hem till Sanna på kvällen :) Sen hoppade vi i säng... och ännu en helg var slut.


Inga kommentarer: