söndag 30 mars 2008

påväg uppåt


Det har känts ungefär såhär ett slag nu men efter att i alla fall satt ihop fem punkter till en kommande lista är jag väl i alla fall ppåväg åt rätt håll. SItter och samlar fantasi för Carina Berg jobbet nu, det är så mycket jag vill göra men den röda tråden i alla texter har blivit en intjatad fras som fastnat i ryggraden på mig.

Denna söndag vaknade föresten i armarna på Jesper, hade ont i magen som ett helvete och ett minne av Sebbes attack mot min dörr i natt när han kom hem efter en utekväll... Där vinner han alla pris. Nu har jag kollat på film och sitter nu halvt framför datorn och skriver och kladdar på min skiss för reportaget och halvt tittar jag på Uefa semefinalen mellan Umeå Ik och Lyon, där Sofia Jakobsson sitter på bänken.

Sen har jag tvingats följa matchen medllan IFK Norrköping och DJurgården på Aftonbladet eftersom Jeppe är och tränar. Ja det är mycket helt enkelt på en gång så här sista dagen på det kära lovet.

Inga kommentarer: