lördag 29 mars 2008

panik blandat med ångest

Nu var jag där igen, nerslgaen framför datorn insmård i panik och ångest. Om bara två dygn ska min hjärna lyckats producera fram en lista till veckans sidor. Det går inget bra, och hur jag än försöker tänka positivt så spottar min hjärna hela tiden ut samma mening. -"Anna du kan inte, fatta det, och ge upp!" Seriöst jag suger på att skriva Listor och ännu mer suger jag på att hitta på ämne att ens försöka mig på det hela. jag har drabbats av skrivkramp.

Hur som helst så blev detta något att skriva här, jag vet inte. Men det är alltid något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du klarar det, Anna!
Fokusera på en sak i taget, se möjligheterna och OM det skulle ev. komma ett hinder, kryp under, hoppa över eller så kanske det helt enkelt bara försvinner av sig själv......
Kunde mat-Tina vinna Lets dance så fixar du nästa vecka, lätt som en plätt!!