lördag 11 juni 2011

Glatt fnatt!

En veckas semester går fortare än kvikt. Och länge har jag sagt "hemma bra men borta världsbäst" Nu kan jag faktiskt tänka mig att säga, "Borta bra, men hemma bäst" Just nu känns det i alla fall så. Jag har verkligen längtat hem. Längtat efter familjen, kända vägar och södra Sverige. Nu har vi hängt här i snart en vecka och det har hitills varit kanonroligt.

Lugna dagar, glada dagar och student. Syrran har blivit utsparkad nu. Äntligen! Tänk att vi ska ha sommaren ihop och troligtvis ganska mycket flexibel tid i framtiden nu. Jag har längtat, inatt inledde vi syskonkärleken som vi missat länge med firande i staden Kristianstad. Det är en fin stad, jag gillar den. Och jag gillar verkligen min lillasyster!

Syrran & Oskar har packat klart och på måndag rullar vi upp till Strömstad tillsammans alla fyra. Men först ska jag få kramas ännu med med resten av släkten imorgon för då vankas det studentmottagning i Hallandsboda.

Fridens liljor!

Inga kommentarer: