lördag 12 mars 2011

vi ser ljuset...


Igårkväll såg jag norrsken för första gången, det är precis så där läskigt som jag tycker hela rymden är. Det är för svårt för mig att fatta och då blir det bara obehagligt i mina ögon, även att det var otroligt fint på himlen!

Stormen är blåst bort, lavinriskerna (de allvarliga) är bortsprängda och i tre dagar har solen lyst på en lätt molnig men mest blå himmel. Nu känns livet så där enkelt igen. Idag to
g jag första åket på brädan och sedär, det gick bra. Ibland är jag bra lycklig över att jag är lättlärd. Nu ska jag bara lära mig hoppa också och åka lössnö så jag kan imponera på Mats. Tro mig jag jobbar på det!

En annan sak som gör mig riktigt glad är att Elin & Jonas flyttar upp till Björkis på månadag. Wehoo, då är vi återigen tillsammans, eller ja. Nästan - bara typ tre mil ifrån varandra...

:) fridens nu.


1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Det ska va gött å leva :-D
Sen ska du inte vara så rädd för saker du inte förstår...se det med ett öppet sinne! Du vet vad jag menar... sen kan man kalla det magkänsla, ödet eller nåt annat...
Kram och vi längtar som vanligt efter er! <3