måndag 21 februari 2011

Om jag kanske skulle klona mig?

Jag vill träffa alla och vara överallt hela tiden. Hur går det? Kan man klona sig, eller är det bara skitsnack som inte är rimligt möjligt i verkligheten??

Hur som helst så har det klickat lite. Imorgon börjar dagen med läkarbesök klockan åtta, hoppas hoppas att Jorge som opererade mig i Argentina gjorde det bra! Sedan är der farmors dag imorgon så jag hoppas kunna åka och kramas med henne igen innan jag på kvällen förhoppningsvis haft en heldag med pappa och blir lämnad i Växjö för att träffa min underbara SARAH!



Dock vill jag egentligen hinna träffa Klara & Johanna och jag vill vara med mamma&mormor och bowla ocksa, men jag tror inte man kan vara överallt.

Efter en natt hemma hos Sally i Växjö tar jag tåget till Göteborg där jag ska mellanlanda för tre timmar. Precis de tre timmarna passade perfekt för Felicia att träffas, vi har bara sets en ynka gång sedan vi flyttade ifrån Luleå båda tva för nästan två och ett halvt år sedan. Åh vad roligt det ska bli...



Efter det blir det tåg i typ fem timmar innan jag kommer upp till familjen Hedlund och ett kärt återseende av min blivande make! Min Mats!


Jag har lycka i magen ikväll och det är inte för att jag fick ner allt jag ville när jag packade idag. Det var för att jag fick prata och höra Malin Hisings röst. Den har jag saknat och jag måste dela med mig av hennes kommentar när hon reflekterade hur det känns att börja plugga igen;

- "Alltsa jag har börjat inse hur IQbefriat arbete jag haft i tre år. Under första veckan i skolan sov jag och var trött konstant. Men Anna det blir så när man ska börja använda hjärnan igen, det är som att jag glömt hur den fungerar, nästan så jag är orolig om jag ens har någon som funkar..."

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Är du lycklig är vi lyckliga <3
Är så glad att jag fick krama dig i helgen!