lördag 6 november 2010

Mats Bloggar

Nu ar det dax for Mr Mats Att gora entre!

Det forsta jag vill saga ar att vi har en grymare an grymmast semester pa 6 manader. . Vi har tok kul tillsammans och vi inser mer och mer hur mycket vara liv handlar om varandra.. Att vi ska leva utan varandra finns inte ens pa kartan.

Man inser aven nar man ar borta hemifran hur mycket alla manniskor betyder for en sjalv.. jag skanar min tvilling och min storebror sjukt mycket nu och det vore asball att fa dela dessa aventyr med dem ocksa! Det som ar det basta med att sakna dem ar att jag vet att de finns hemma nar jag kommer tillbaka till Sverige!

Nu ar vi i Christchurch och har lamnat tillbaka varan bil som Anna namde innan... Grymt skont enligt mig eftersom vi spenderat fem dagar irad i den lilla skruttbilen och sexton dagar totalt! Ni som kanner mig vet att jag ar varldens vigaste MANNISKA.. Eller inte.. Jag har sa ont i ryggen nu att det knakar medans jag gar.. Men det var latt vart det for nu gjorde varan budget att jag hade rad att kopa ett par tok snygga shorts :)

Ikvall ar det lordag och vi sitter har och funderar pa att ga ut!
Dit jag vill komma med detta inlagg ar att jag vill saga till alla som laser denna blogg och alla som jag tycker om dar hemma ar att....

-FAN VAD GRYMMA NI AR-

1 kommentar:

Svedje sa...

De samma!!!