fredag 13 augusti 2010

tjugofyra dagar kvar.


Idag är det en trött anna som ska prestera något här. Det går typ inte så det blir bara en liten kort checklista. nu är detta gjort;

  • nummer 1. Mats har sagt upp el & bredband i lägenheten. hejdå onödiga kostnader.
  • nummer 2. Vi har bestämt med C & C att de bor i lägenheten tills den 31:a oktober = vilket betyder hejdå onödiga utgifter!
  • nummer 3. Pappa som är världens underbaraste snällaste kommer till Göteborg den 30:e augusti och hjälper mig och min karl att tömma lägenheten på våra saker.
  • nummer 4. Bokat & bestämt, nästa helg får jag träffa mina internarfavoriter. :) MERA ENERGI!
  • nummer 5. Min lillasyster har övningskört idag, kanske har hon körkort när vi kommer tillbaka från resan?
  • nummer 6. Min älskade Jenny har tagit ledigt sista helgen vi är i Sverige så vi kan kramas & sen har hon också bestämt att hon ska följa med till Köpenhamn den femte och släppa av oss, när vår resa ska börja.
  • .... och nummer 7. idag har vi suttit i skiten på Skagerack. Jag & Carro på full uteservering i nästan tre timmar. High five!
imon kommer Mange & massa andra militärer, att vi skulle gå säkert då? Jo det kan man tro men icke!!!

Inga kommentarer: