fredag 22 maj 2009

fyra timmar senare


Jag tror att jag har testat alla möjliga sätt att sitta på en tågstol nu och jag har kommit fram till att - ingen position är skön! Efter att jag gjort lite lagom nytta hemma hos pappa även idag väntade en timme i bil från Hallandsboda till Växjö. Pappa-Pelle tog paus i det späckade dags-schemat och var så snäll och körde mig hela vägen till Växjö där tre timmar i tåg väntade. Ja tre timmar senare släpade jag sedan ut mina väskor från tåget. Lite mer träsmak i stjärten rikare. Det tackar vi för! 

Ja för den som inte fattat grejen så är jag i alla fall framme i Göteborg nu, framme hos Mats i hans lägenhet. Här trivs jag, här känner jag mig trygg - hos min Mats är är jag som lyckligast!

Imon fyller min storebror år - lillgrabben blir 22 år kan ni tänka er?

1 kommentar:

Natta sa...

Haha söt-nöt.
Min rumpa gillar inte heller tåg..