fredag 8 maj 2009

en vecka i Götet.


Hoppsan där hade en vecka av mitt liv passerat och den veckan har jag tillbringat i Göteborg. Det funkar hur bra som helst, det är så där spännande allting som det alltid är att komma till nya ställen med nya människor. Det är så kul att springa runt och hela tiden inse att jag känner igen mig mer och mer hela tiden. Det är också grymt kul att se Mats i sitt vanliga liv. Igår såg jag till exempel honom jobba i en cocktail-bar. Ni skulle sett hur snygg han var - fett stolt var jag!

Sen har det blivit värsta reunionstället det här. Igår träffade jag min kära faster här. Jag har kramats med Natta, idag kommer Mia och vi ska inte glömma att herr Marcus"Äggly" kom igår. Sen bor ju både Mats & Jesper här och förhoppingsvis kommer jag att träffa både Micke, Isolde och Adrian innan jag drar mig vidare. 

Jag köpte ett månadskort på spårvagnen igår, så troligtvis blir jag väl här i alla fall från och till en månad. Det känns bra!

Måste bara tillägga att jag är så trött på att inte lyckas få över bilderna till datorn - bloggen min blir så ful :( läser någon ändå?

3 kommentarer:

Faster A sa...

Så klart vi läser! Varje dag! Oavsett om du skrivit något eller ej:-)

faster I sa...

Läser varje dag! Vill veta vad du gör!!

Pappa Pelle sa...

Inte varje dag men ofta.Konstigt att det inte går att öveföra bilder.