onsdag 22 april 2009

lämnat Idre

Nu är jag tillbaka i min lilla blå stuga. Den där fjälldrömmen har nått sitt slut och nu väntar en ny verklighet igen. Inatt sov jag igen i min säng och äntligen fick jag låta ögonen slockna med min lilla Pihx under armen. jag har saknat min lilla prins så mycket.

Jag kämpar nu med att få in bilder på datorn, det går sådär men ett roligare och mer färgglatt inlägg kommer så fort jg lyckats med denna prestation. När jag anlände till Blekinge igår, fick jag i alla fall en grymt efterlängtad kram av min kära bror och tillsammas med världens bästa pappa körde vi en gitarhero-match. jag börjar lära mig.

Nu blir det dusch innan jag ska träffa världensbästa tvillingar och luncha tillsammans med de. Personer som också minst sagt är efterlängtade.

jag återkommer.

Inga kommentarer: