söndag 26 april 2009

Bokat & klart!

Pratade med Nathalie "Natta" Dahlqvist idag och nu är det äntligen dags att ta igenom tid tillsammans som vi missat. Ni som inte minns eller vet vem denna brud är, så är Natta den som jag och Erdtman tillsammans med Björnen hängde med under min tid i Lörby IF. Vi hade en tid där då mycket roligt hände som jag fortfarande kan se tillbaka och le mycket stort åt. Men så började jag gymnasiet i Växjö och Natta flyttade till Göteborg och därefter har vi bara setts en gång och det var något år sen nu när vi spelade match mot Jitex.

Nu är det bokat & klart, så nu ska vi äntligen ses igen. På lördag eftermiddag tar jag tåget mot Göteborg där Natta planerar något kul till kvällen. Denna dagen har jag längtat efter. Ja och därefter kommer Mats sedan att komma tillbaka till Göteborg och hans lägenhet någon gång i början av nästa vecka(5-7 maj) ja och då ska jag hälsa på honom lite på sådär obestämd tid.

Jag längtar, jag längtar så mycket!
Det här behövde jag!

2 kommentarer:

Faster A sa...

Men hallo! Du hinner med kalaset hos Emil väl? Annars MÅSTE vi ses i veckan!

annakarlsson sa...

yes, det är inplanerat åker inte förrän fem från växjö.