söndag 22 mars 2009

vad hände?

Nej jag förstår ingenting, men kort och gott - jag klarade uppåket!
Jag fattar inte vad som hände, det här med att det i stort sett är fysiskt omöjligt var inget bara hittepå, det var helt på riktigt. Mina fötter är ju ett kapitel för sig det bara är så.

MEN, jag har också alltid varit en tävlingsmänniska med väldigt hög smärtgräns, jag har liksom lärt mig att koppla bort smärtan. När jag idag klarade första testet insåg jag att jag bara hade 3 moment kvar. Plötsligt stod jag inför en tävling mot mig själv. När kroppen sedan skakade innan åket i banan kände jag bara att jag inte ville misslyckas, jag kunde inte smyga bort nu, det fanns bara en sak att göra - KÖRA!!!

En liten stund senare kunde jag inse att jag blivit godkänd på alla fyra momenten, vad hände?
Jag är fett stolt över mig själv och detta ska firas tillsammans med restaurangfolket i sofiastugan - för nu är Elin äntligen frisk igen!

Jenny min älskade syster föresten, du har rätt i att jag bloggar hela tiden nu. Men det är ju så, ska det va så ska det! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ÄR inte förvånad, du är ju bara bäst!!!!

annakarlsson sa...

Ja men oj, vad hände? Dock klagar jag inte, jag är ganska glad att det gick som det gick!