tisdag 24 mars 2009

och där var sommaren bokad.

Västkusten och Strömstad är vad som väntar.
Tillsammans med Mia och Elin kommer jag att påbörja en "karriär" inom restaurangbranchen, ja eller kalla det vad ni vill. Servitriser ska vi vara - beskedet om att jobbet är vårt fick vi idag och det kommer bli grymt.

Inte nog med att vi ska dit, så har även Mats fått ett säsongsjobb i Strömstad, och fler är det. :) Idre Fjäll invaderar västkusten, något i den stilen är det. Detta säsongsjobb börjar alltså veckan före midsommar och exakt vad som händer innan det är inte riktigt klart än. :) Alltid lika spännande att inte veta vars framtiden tar mig...


Och så en liten önskelista här nu: mats gav mig detta som ett tips när jag inte viste vilka meningar jag skulle pryda min text med så här kommer den.
  • En moppe till sommaren (hade varit grymt om vi körde runt där med moppar)
  • En rosa dator ;) varför vet jag inte jag vill bara ha det.
  • kläder kläder och ännu mer kläder ja jag har ju för tusan knappt sett affärer på flera månader.
  • Barnpassare till min Pihx i sommar, CV och personligt brev lämnas till min mail! ;)
  • En utlandsresa innan jag går på min nya karrär!

Puss & Godnatt - hockeystjärt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul Anna! Vi får väl se om det blir en tur till västkusten då!!!!

Men du kommer väl hem, hem en runda innan????

Anonym sa...

skojar du med mig anna?! jag och min sambo har med sökt en massa jobb i strömstad. vi ses i sommar då :D

Anonym sa...

Ja, vi planerade ju en Norgetur till sommaren och då åker man ju genom Strömstad....

Anonym sa...

i strömstad har min erik stuga så förhoppningsvis håller vårt förhållande och då kommer vi säkert åka till strömstad i sommarn nån gång. då får jag hoppas ja hinner träffa dig:D.. va späännande att du har en ny karriär framför dig att prova på ;D