lördag 21 mars 2009

jag har blivit stor

Den tredje mars var det min dag. Dagen med stort D, dagen som minst sagt spårade. Jag blev väckt på sängen av Elin, Emil och Mats och med sig hade de en rosa tårta - precis vad jag önskat mig. Därefter väntade några timmar jobb i backen innan afterskin och födelsedagsfirandet tog fart på riktigt!
På plats på IdreFjäll fanns min kära faster och en kusin Jossan. Coola Jossan som jag blivit lovad att jag ska få visa världen lite ;) inget mer om det, men den tjejen är så grym. Nej COOL är ordet!

Man fyller bara 20 en gång och denna tisdag var det alltså min tur. Det blev en kväll jag både vill minnas och glömma på samma gång, det är just därför det hamnar några rader här. Kvällens tema var hur som helst, ut&in och bak&fram något som de allra flesta tog fasta på. Så kvällen firades med kläder helt och hållet fel och på Lodjuret nere i byn där festen höll till fanns allt ifrån personal i hyran till skidskolan och gänget från Lexö ska inte glömmas. Alla var bjudna - det blev en galen kväll som minst sagt spårade. :D


Men jag fyller bara 20 år en gång - Nu får jag gå på systemet (och det är gjort, i Mora gjorde jag mitt första besök)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Anna! Och jag är så glad att jag fick vara med och dela dina 20årsdag. Och hade inte coola Jossan varit med så hade nog jag... blivit lurigare och helt bak o fram:-) Och kanske upp o ner. Längtar alltid efter dej men om du nu börjar blogga igen så kanske det lugnar sig. Pöss