fredag 5 december 2008

jag överlevde.

halv nio igår stod jag på stationen i Alvesta och grät nästan över all min packning. Hur i hela världen skulle jag klara av att ta lla saker med mig på två byten och dessutom överleva på färden! DET GICK OCH NU ÄR JAG HÄR¨

På vägen insåg ´jag att Sverige är fyllda av snälla människor som kan tänka sig att hjälpa. Väl framme kändes informationen om vart vi skulle ta vägen och vad som händer första dagen på fjällen hufsat dålig men efter lite info gick även det som det skulle. :)

jag blev inbjuden i Linis stuga (henne har jag snackat med på msn, äsch det är en historia i sig hur vi hottade varandra) Hur som helst, dit blev jag inkastad så nu bor jag med tre killar och två andra tjejer och stämningen är maxad. Hittills är allt perfekt!
FÖrsta flytten äger rum på torsdag när första utbilningen är slut

nu ska jag ut i snön.
(föresten jag lånar dator så det kan bli ett och annat inlägg)
hej och hå!

Inga kommentarer: