lördag 6 december 2008

Jag har klarat det!

På denna underbart vackra bild ovanför är jag och Linis, Linis heter egentligen Carolina och hon är kalas :D

Vi har det precis så bra som vi visar mellan våra armar trots att jag hade jättesvårt att somna igår, pågrund av att mitt huvud var fylld av tankar om bland annat förväntningar. Någon gång efter 3 föll mina ögon ihop, så jag har varit ganska trött idag skulle jag säga. Dagen har varit riktigt tuff, vi har kämpat på teknik i backen. SKIDTEKNIK. Och för lilla mig som alltid åkt ner för backar nöjd om jag kommit ner. Nivån idag var betydligt annorlunda än det. nu skulle det helt plötsligt se sjukt snyggt ut. Det gick sådär alltså!

Jag har inté tid att skriva nu för jag ska göra annat. men hur som helst - JAG HAR DET RIKTIGT BRA ÄN.

och så sist, jag kan åka baklänges. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

du verkar ha de toppen! kul att höra vännen! :)