torsdag 27 november 2008

tick tack tick tack

Tiden går så fruktansvärt snabbt jag blir nästan mörkrädd. Samtidigt som jag håller på att längta ihjäl mig. Jag vet inte vad jag ska säga men tåget är i alla fall bokat så 8.34 den 4 december bär det av. Sen blir det spännande och se hur länge förra månadens lön räcker(jag har ju inte jobbat någonting hela november), det blir spännande om jag lyckas ta mig till Idre med tanke på all packning som ska kånkas och det blir spännande att se om jag kommer bli en bra skidlärare. - upp till bevis.

Jag vill att alla här hemma ska veta hur svårt det är att vara hos alla och på alla ställen samtidigt. Det är omöjligt, men jag tror jag i alla fall hunnit träffa de flesta åtminstone lite. Jag lovar i alla fall att jag gjort mitt bästa. Nu är det er tur, för om ni vill träffa mig de närmaste fem månaderna så är det bara att boka en biljett till Idre. (För den som är intresserad betalar jag endast 500 kr för min resa ända fram till IdreFjäll, så med andra ord 1000 kr så kommer ni både dit och hem)

Sen tänkte jag berätta att apelsinerna är underbart god igen! Det är nog det bästa med julen tror jag!

Inga kommentarer: