torsdag 30 oktober 2008

Sista dagen på jobbet

Jag blev sjuk i söndags och fick sjukskriva mig i måndags. Dock kunde jag inte vara hemma mer, jag ville göra sista rycket för att känna hur skönt det är efteråt. Jag insåg att det inte var så smart men kroppen får säga ifrån sen. :)

Sista dagen gjorde jag igår och den började kanske inte jättebra. Min el-bil hade inte laddats under natten så jag fick sätta mig i en högerstyrd postbil och köra turen i en sån istället. Egentligen skulle jag väl jubla, men det gjorde jag inte riktigt. Om ni bara viste hur svårt det är att köra en stor bil på den rundan jag kört varje dag hela sommarn fram till nu. Tack och lov att jag inte behöver göra det igen!

I övrigt känns det lite konstigt att det är slut nu, jag har nått målet på posten och jobbiga dagar blir en del i ett fint minne för mig. Jag vill minna min tid som brevbärare med glädje. Det har varit jättekul i det stora hela och jag trivs jättebra med arbetskompisarna! De är så sköna allihop. Imon ska jag fara dit och lämna kläderna och säga hejdå en sista gång :)

Inga kommentarer: