måndag 6 oktober 2008

bästa tänkbara överraskningen

Det var tungt att vakna och åka till jobbet idag. Det känns som en evighet tills jag får träffa Jesper och när det dessutom var måndag blev allting bara ännu värre. Jag tycker inte om måndagar!

Men trots den tuffa starten så klarnade det allt mer ju längre in på dagen jag kom. Vid tre tiden får jag ett sms av faster Ingegerd där det står: - Nu har vi bokat stuga i Idre v 52
Det om någonting gjorde mig riktigt glad idag och jag behövde verkligen den nyheten. Åh det ska bli så mysigt att fira jul i fjällen!

Sen fick jag ett jättefint SMS av min Jeppe och jag känner det ännu en gång, JAG ÄLSKAR HONOM!

Sen var det kul på träningen idag, det gick väl helt ok faktiskt och kroppen kändes väldigt bra jämnfört med hur det brukar vara. Jag är på bra humör nu när jag ska tillbringa dagens sista timmar med min Pihx, honom älskar jag också!

Inga kommentarer: