fredag 3 oktober 2008

annahjärtajesper

Idag är det 20 månader sedan jesper & jag, blev VI!


Så mycket som jag saknar Jesper har jag aldrig saknat en annan människa. Det är tre veckor sedan vi stod utanför min lägenhet och höll om varandra, jag iklädd postenkläder och han lite lätt stressad till flyget. Trots att han i stort sett är hela Sverige ifrån mig så känns det som han är hos mig hela tiden. Jag drömmer om honom och om oss och jag känner fortfarande av hur underbart det är att kyssa honom. Jag längtar tills vi ses igen.

Den 25 oktober ska vi ses i Stockholm och dit är det bara tre veckor nu. Tre veckor, femtion arbetsdagar, femton turer och tre helger! Den lilla tiden är knappt nämnbar i jämnförelse med den tiden vi varit tillsammans. 20 månader, det börjar bli länge och här i höstdagarna börjar vi närma oss att det är två år sedan vi i hemlighet rörde varandras läppar för första gången.

Jag älskar Jesper och vår kärlek blir bara starkare för varje dag. I samma takt som vi båda blir starkare och totalt övertygade om att vi är gjorda för varandra.

Tack för att du finns älskling, Jesper du lyser upp min dag. v

Inga kommentarer: