tisdag 2 september 2008

det är faktiskt sant.

Hur många gånger har man inte hört att saker blir roligare om det går bra? Det är så sant som det är sagt. Här ska jag förklara varför med ett exempel...

Att leka journalist: Jag var ganska less där en kortis men nu har jag fått ett nytt jobb herrfotboll igen och nu ska jag hitta till Kalix helt själv med en Kurre-bil, hur ska det gå??!
Jag ska inte bara referera heller, jag ska fota också. :) Sjukt kul.

(själva bildkvaliteten var inte så bra sist, men motivet var de nöjda med)

Jag är galet taggad :)

Sen är det klart nu, på måndag ska jag till Dalarnas hus i Stockholm 14.30 på intervju för att bli säsongsarbetare i Idrefjäll... Åh vad jag vill, men jag har verkligen inte stora förväntningar på att det kommer gå vägen...

200 av ca 700 är kallade på intervju...

Inga kommentarer: