måndag 14 juli 2008

utgång i luleå

I Alviks IK finns en tjej som heter Felicia Hansson. Hon frågade om jag ville hänga med ut nästa gång hon skulle ut med sina vänner. Förra veckan fick jag ett sms. På onsdag och fredag blir det utgång, sugen på att hänga med? Och jag... smart som jag är, tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag aldrig skulle orka jobba med en utgång i bakfickan på onsdagen. I fredags däremot var det dags.

FELICIA

Egentligen skulle vi hem till en kompis till Felicia, men jag tyckte att jag kunde erbjuda mitt hem och så blev det "vi blir typ 7 stycken, blandat med killar och tjejer" Felicia sa att det var bra folk som inte förstör och jag, ja bara litade på henne :) spänning i vardagen.

Sju stycken blev förståss inte sju, ett tag hade vi passerat femton i alla fall. Men jag klagar inte. Det blev en toppenkväll - troligtvis över de flestas förväntningar och min lägenhet överlevde utan en enda skada... Så hit är dessa härliga människor välkomna fler gånger.


jag sofie felicia & åsa
Felicia, tack för kvällen. Utan dig hade den inte blivit som den blev. (ja för vem skulle jag bjuda :D ) Sjukt lyckad, sjukt kul och ja... kvällar som denna får vi göra om snart och jag hoppas inte att det dröjer särskillt länge!


Inga kommentarer: