fredag 25 juli 2008

min lägenhet del 2

Faster A sa...
hmm.. Ojdå... Förstår att det är lite som saknas innan du har ditt drömboende...


efter bilderna på min lägenhet fick jag denna kommentaren ifrån Anna-Karin. Jag vet inte riktigt om hon förstod att jag satt in bilderna för att retas, det där var liksom de första två dagarna det såg ut så här. Känner ni mig vet ni att jag vill leva i ordning och reda. Så det gick undan, det är den blå tapeten som inte blivit klart än och massa grejs som ska inhandlas och upp på väggarna, annars är lägenheten som jag vill ha den nu. Jag stormtrivs och ni ska veta att jag är lite pågränsen till för fåfäng med hur jag vill ha det. Men det är för jag har en så klar bild om hur mitt hem ska se ut.

Kanske sätter jag in RIKTIGA bilder snart... för syrrans skull satt jag in bilden på toan. Den är så rolig, hur ser toaplaseringen ut egentligen. Ett gott skratt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi.. Jo Anna, så väl känner jag dej att jag förstod att det var för att retas:-) Men jag uppskattar att du lagt fram filten och att datorn är centralt placerad i köket! Jag längtar efter att få hälsa på dej! Och det är väl inget fel på att sätta toan på sned? eller? :-P